+31 (0)6 401 67 664
Tarieven voor volledige administratieve ontzorging
Bij ons betaalt u per boekjaar een vast bedrag per maand.
Dit zijn "full-service"-tarieven: d.w.z. verzorging boekhouding, jaarstukken, aangifte IB en 'onbeperkt' telefonisch advies.
Bekijk hieronder welke tarieven wij hanteren.
Alle bedragen zijn exclusief btw.
Tarieven voor de ZZP'er en MKB'er
ZZP Starter
€ 50,-*
Tot 100 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief geldt alleen voor ZZP'ers zonder onroerend goed (zakelijk of prive) en/of personeel.
ZZP Klein
€ 79,-*
Tot 100 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief geldt alleen voor ZZP'ers zonder onroerend goed (zakelijk of prive) en/of personeel.
ZZP/MKB Midden
€ 129,-
Tot 250 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
ZZP/MKB Groot
€ 195,-
Tot 500 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
ZZP/MKB Zeer groot
€ 295,-
Tot 650 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
Heeft u meer dan 700 facturen? Vraag dan een offerte aan.
Tarieven voor de Vennootschappen onder Firma
VOF Midden
€ 169,-
Tot 250 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
VOF Groot
€ 229,-
Tot 500 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
VOF Zeer groot
€ 319,-
Tot 650 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
Heeft u meer dan 700 facturen? Vraag dan een offerte aan.
Tarieven voor de BV's
BV Klein
€ 115,-*
Tot 100 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief is exclusief extra kosten controle jaarrekening door accountant, maar inclusief aangifte vpb, depot kvk en jaarverslag AvA
BV Midden
€ 196,-*
Tot 250 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief is exclusief extra kosten controle jaarrekening door accountant, maar inclusief aangifte vpb, depot kvk en jaarverslag AvA
BV Groot
€ 299,-*
Tot 500 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief is exclusief extra kosten controle jaarrekening door accountant, maar inclusief aangifte vpb, depot kvk en jaarverslag AvA
BV Zeer groot
€ 359,-*
Tot 650 facturen
inkoop / verkoop
per jaar
*Dit tarief is exclusief extra kosten controle jaarrekening door accountant, maar inclusief aangifte vpb, depot kvk en jaarverslag AvA
Heeft u meer dan 700 facturen? Vraag dan een offerte aan.
Werkzaamheden
Wij verzorgen:
-
uw financiële administratie;
-
de btw-aangiften;
-
de jaarrekening;
-
uw IB-aangifte;
-
beantwoording van tussentijdse vragen;
-
tussentijdse resultaatoverzichten.
Salarisadministratie
Heeft u personeel in dienst? Voor slechts € 12,50* per medewerker per maand ontvangt u de salarisstrookjes en de aangifte loonbelasting in uw mailbox. Geen verdere vaste of andere kosten en voor een nihil-aangifte brengen wij u niets in rekening.
*Dit bedrag is exclusief aanvraag LH nr, opmaak arbeidsovereenkomst, maar inclusief boekhoudkundige verwerking en jaaropgave.
Toeslagen per maand
-
extra IB-aangifte: € 5,-
-
online administratie: € 11,-
-
deel boekjaar: 80% jaarbedrag
Uurtarief bijzondere opdrachten
-
fiscale en financiële advisering: € 87,-
-
interne controle: € 65,-
-
administratieve verwerking: € 49,-
-
startersadvies (ca. 2 uur): € 159,-