Diensten

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Bekijk hieronder welke expertises wij in huis hebben

en waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Boekhouding

Uw boekhouding is bij ons in vertrouwde handen. U hoeft slechts uw in- en verkoopfacturen en uw bankafschriften af te geven of te mailen en wij doen de rest. Werkt u graag zo veel mogelijk papiervrij? Ook dat is mogelijk. Via slimme software kunnen we uw administratie nagenoeg papierloos en via internet verzorgen. 

Hoe u uw administratie ook verzorgd wilt hebben, wij doen dat voor één vaste prijs. Geen moeilijk gedoe met vragen als: hoeveel inkoopfacturen heb ik per jaar, hoeveel bankafschriften etc. 
 

Heeft u een vraag of wilt u gewoon even "klankborden"? Geen probleem. Ook 's avonds en in het weekend beantwoorden we uw vragen, uiteraard zonder extra kosten. 

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Als u contact met ons opneemt dan komen wij graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

Tarieven

Voor de meeste MKB-bedrijven geldt ons instaptarief van

€ 1.315,- per jaar (exclusief btw). Het tarief voor zzp’ers zoals pedicures, schoonheidsspecialistes of klusjesmannen die vanuit huis werken loopt van € 640,- tot

€ 1.090,- (exlusief btw) afhankelijk van de bedrijfsdrukte.

Voor dit tarief verzorgen wij:

  • uw financiële administratie;

  • de btw-aangiften;

  • de jaarrekening;

  • uw IB-aangifte;

  • beantwoording van tussentijdse vragen;

  • tussentijdse resultaatoverzichten.

 

Heeft u personeel in dienst? Voor slechts € 12,50 per medewerker per maand ontvangt u de salarisstrookjes en de aangifte loonbelasting in uw mailbox. Geen verdere vaste of andere kosten en voor een nihil-aangifte brengen wij u niets in rekening.

Is uw onderneming beduidend groter of kleiner of wilt u bijvoorbeeld zelf een deel van uw administratie verzorgen, dan kunnen wij u een offerte aanbieden die beduidend lager zal liggen dan wat u nu gewend bent.

Ook voor particulieren verzorgen wij de aangifte voor de inkomstenbelasting. Uiteraard eveneens met een van tevoren afgesproken vast bedrag. De meeste particulieren betalen bij ons slechts € 70,- (inclusief btw).

Advies over uw administratieve organisatie

Starter

 

Bent u een starter? Iedere startende zzp'er en mkb'er moet nadenken over de inrichting van zijn bedrijf. Hoe ga ik om met mijn inkomende facturen, hoe maak ik facturen voor mijn klanten, hoe richt ik mijn logistiek in, wat komt er kijken bij het opzetten van mijn financiële administratie? Allemaal vragen waar wij u bij kunnen helpen. Binnen iedere fase van het proces kunnen wij u van dienst zijn: bij het uitwerken van uw plannen in een bedrijfsplan, bij het organiseren van de financiering, het inrichten van de bedrijfsprocessen en uiteraard bij de inrichting van uw financiële administratie.

Kritische blik van buitenaf

Gevestigde ondernemer

 

Ook gevestigde ondernemers kunnen wij adviseren bij de inrichting of stroomlijning van de administratieve organisatie van het bedrijf. U kunt dan denken aan de voorraadregistratie, de personeelsadministratie of uw factureer systeem. Bij groei of aanpassing van het producten- of dienstenpakket gebeurt het vaak dat processen en procedures niet of onvoldoende met de veranderingen meegegroeid zijn. Een kritische blik van buitenaf kan dan verfrissend werken voor uw organisatie en de wijze waarop u uw zaken oppakt.

Tenslotte kunnen wij u operationele ondersteuning bieden bij uw financiele administratie. Zit u bijvoorbeeld tijdelijk met een personeelstekort of met extra drukte op uw administratie? En voert u uw boekhouding met Exact, Multivers van Unit4, Cash, Snelstart of Twinfield?

Dan kunnen wij u ondersteuning bieden voor korte of langere tijd.

Excel expertise

Veel MKB-bedrijven maken gebruik van Excel,  maar hebben over het algemeen onvoldoende kennis in huis. We zien het veel gebeuren dat gegevens in een Excel-sheet worden geklopt en vervolgens worden overgezet in Word of een ander systeem. Of dat sheets zo complex gemaakt zijn, dat alleen de bouwer nog snapt waarvoor en hoe de sheet werkt.

Op maat gesneden tools

Met macro's en standaardsjablonen is een Excel-sheet gebruikersvriendelijker en toegankelijker te maken. Wilt u met behulp van Excel uw administratieve organisatie écht efficiënt, toegankelijk en gebruiksvriendelijk maken? Roep dan onze hulp in. Wij ontwerpen op maat gesneden tools voor u!

+31 (0)6 401 67 664

Wibautstraat 7

3601 XG Maarssen

© made by Optimize

+31 (0) 346 566 777

   +31 (0)6 401 67 664

  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Google+ Icon